Generalforsamling 2018

15. december 2017 08:42 , af Annie Kaalby

Generalforsamling 2018

En formel indkaldelse til den kommende generalforsamling, som ifølge vedtægterne skal være ud 14 dage før generalforsamlingen, fremsendes på et senere tidspunkt.

Denne info er for at orientere om dato og procedure for indkomne forslag, samt give jer et indblik i hvilke bestyrelsesposter der skal findes kandidater til.

Ordinær generalforsamling i Egå Rosport afholdes torsdag d. 8. februar 2018 kl. 19:00.

I flg. vedtægterne skal forslag som ønskes behandlet under dagsordens pkt. 4; indkomne forslag, fremsendes skriftligt til formanden senest 5. januar 2018.

Punkt 5 på dagsorden er valg og status fremgår herunder:

1. Formand (lige årstal). Annie Kaalby ønsker ikke genvalg og der skal findes en ny formand
  2. Kasserer (ulige årstal). Ikke relevant.
  3. Rochef (lige årstal). Visti Gregersen modtager ikke genvalg, da han pga skader ikke er i stand til at ro pt og derfor er kommet for langt væk fra hverdagen i klubben.
  4. Kajakchef (ulige årstal). Der er pt ingen kajakchef valgt. Lasse Vestergaard modtager valg for 1 år.
  5. To bestyrelsesmedlemmer for to år (lige årstal). På valg er Lone Hansen og Michael Sørensen – de modtager begge genvalg.
  6. Et bestyrelsesmedlem for to år (ulige årstal). Ikke relevant.
  7. 2 suppleanter til bestyrelsen for 1 år. På valg er Susanne Hoffmann og Allan Henriksen – de modtager begge genvalg.
  8. En revisor for to år (lige årstal). Niels-Jørgen Danielsen villig til genvalg
  9. En revisor for to år (ulige årstal). Ikke relevant.
  10. En revisorsuppleant for et år. John Kjær villig til genvalg.
  11. Et medlem og en suppleant til marinabestyrelsen for fire år. Valgperioden følger Egå Marinas vedtægter. Ikke relevant i 2018.

Ovenstående betyder at der skal findes kandidater til ny formand og rochef.
Bestyrelsen gør hvad de kan for at få de 2 poster besat, men vil også gøre opmærksom på at det ikke alene er den siddende bestyrelses ansvar at vi har alle poster besat efter generalforsamlingen 2018. Vi vil hermed gerne opfordre kraftigt til at I alle gør en indsats for at finde kandidater. I kan enten selv tage en snak med vedkommende eller give bestyrelsen et hint om et potentielt emne. Det kunne jo også være fantastisk om der var en eller to som meldte sig selv !!
I er mere end velkommen til at kontakte både formand og rochef for at høre mere om opgaverne i de 2 bestyrelsesposter.

Når der er kandidater til de ledige poster vil bestyrelsen naturligvis melde det ud.

På bestyrelsens vegne

Annie